yessicas

Alla inlägg under februari 2011

Av Jessica Hedemäki - 23 februari 2011 22:35

Att Haley kan sova inne med Alexander är ett under, så som han snarkar... Överröstar tv:n ju! haha! Jag & haley tog ett bad förut, mys! Sen blev hon som vanligt galen när hon skulle gå upp & gav mig "Salén blicken" som jag så fint har döpt den till! haha! Kryper ihop till ett russin när hon ger den, då vet man att hon inte är nöjd med situationen! haha! Älskling <3


Satt & kikade runt lite på olika bloggar, och så hamnade jag på en kvinnas blogg, känner henne sen jag var yngre.

Jag blev så rörd & medtagen av hennes skrivande om hennes man som blev sjuk i Cancer och som nyligen avled.

Man får följa hennes resa med hennes man & hans sjukdom, och mycket mer, samt inser man när man läser de hon skrivit att hoppet verkligen är det sista som lämnar en!

Hon skriver verkligen så man förstår minsta detalj i situationen och känslorna.

Jag vill tillägga att jag verkligen beklagar sorgen för förlusten av hennes livskamrat!

 

Nu ska jag snart gå & lägga mig. I morgon är det praktik igen och då ska vi spela bowling & äta tacos, mysigt avslut på min sportlovsvecka!

 

God natt! / J

Presentation


Love conquers all

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards