yessicas

Alla inlägg under maj 2011

Av Jessica Hedemäki - 11 maj 2011 23:04

Sitter i den tysta ensamheten och plockar bort kanterna från Ballerina kexen... haha! Dem gör bara kakan ännu torrare!


Hörde en rolig grej häromdagen, att man ska ge folk en chans som inte är baserat på rykten/skvaller, och här kommer då mitt problem.

Vad gör man då om man träffar en person vars personlighet endast bygger på skvaller/rykten ? ;)

Hum, den ni! de får ja nog klura på en sväng!


Av egna erfarenheter så ger jag alltid folk en chans att bevisa vad dem går för, för alla förtjänar en ärlig chans!

Även om fok säger - Men va fan Jessica, den personen är ju inget & ha, finns bara skitsnack att hämta där! - Trots dessa varningar ger jag mig in i det och provar, ibland blir jag nöjd, ibland har omgivningen rätt!

Poängen i detta är att jag tror inte (dumt nog) på att det finns oärliga människor som snackar bakom ryggen när man vänder sig om, och jag tror alltid gott om alla - Enbart för att jag fått för mig att om jag är ärlig och snäll osv, så får jag samma tillbaka! Boooom! - fake story! ;) Tur alla är olika, eller?


Folk säger att man itne ska ta de så hårt, för att folk snackar om alla!?

Men ska man inte kunna lita på dem man har runt sig? Äh, de va de sämsta jag hört!


Det som stör mig mest är att folk bygger upp en image som ser helt perfekt ut,

& folk kan även leva med att dem spenderar dagarna i ända med att snacka ner andra medans dem själva egentligen borde ta hand om sitt eget!

Har du något emor mig? Ja men hälsa då för fan inte! Fakeholes!

Jaja, skvaller finns överallt! Men lipa inte den dagen det slår tillbaka!


Häng inte läpp för att din vän sover nu, ni kan prata om detta i morgon ;)

Ha en bra kväll ;) De ska jag ha! :)

/ J

Av Jessica Hedemäki - 6 maj 2011 23:11

Har haft ännu en bra dag - när kommer slaget mot ansiktet ?

Det sägs ju att efter regn kommer solsken men blir det regn efter solsken med?

Ne, nu ska vi inte va så negativa! :) haha!


Var en sväng hos Angeliqa i affären förut och fick min dagliga dos av skrattanfall, kaffe & djävulskap ;)

Sen kom Alex och då åkte vi hem till Tina en sväng och där fixade vi oss en lägenhet (!?) snabbt & lätt ska de gå! haha.

När vi var hemma sen så kom Marre och gav Haley ett antal skrattanfall, var så roligt att hära, inte ofta hon skrattar sådär hysteriskt! haha! <3 sedan gjorde jag kycklingsallad och sen kom Carro & Angeliqa och kidnappade mig. Fy fan va roligt de är att vara barnslig ibland, de är en viktig del av min personlighet!

Sen släppte dem av mig och när jag kom hem så hade Alex laddat ner ett trafikskoleprogram på datorn till mig :D så de var bara att sätta sig! :)

Vi fick även besök av Tina & Anita en sväng med, alltid uppskattat!

Nu sover Haley & vi myser framför tv & data!


    

Jag älskar er av hela mitt hjärta! <3

Av Jessica Hedemäki - 6 maj 2011 10:36


Nu är det Fredag, igen! Gött!! Ska ha en riktigt mysig helg med mina 2 hjärtan! Lite cuising oså med ;) Roligt för Haley, mycke och titta på :)



Funderar på vad jag ska hitta på tills Alex kommer hem, kanske dra till Angeliqa? Ja så får de nog bli... :D



Eftersom vi nu för tiden skriver ut allt i våra bloggar såå...

Jag bara ääälskar när folk stör sig på saker man gör, för vad man än gör så svider det alltid i en ensam människas själ.

 

I´m your biggest fan - cuz you always make me laugh! ;)


Tycker det är lite intressant med vissa människor som är så sjukt övertrevliga mot en när man ses, men när man vänder ryggen och går så slängs det en hjärndöd kommentar!


Lite kul när vissa personer har slagit in i sitt lilla huvud att dem är "perfekta" men så visar de sig chockartat att så är faktiskt inte fallet!? Huh!?

Karma bites you back!

 



Nu till det härliga i livet, ibland kommer man till de stadiet när man känner att livet är fullbordat och jäkligt bra! & där är jag nu! Var längesedan jag kände mig såhär stark & jävligt självsäker!


Just nu, klarar jag vad fan som helst!


Just get back up, when it knocks you down! ;)


Ha en grym helg nu, för det kan jag garantera att vi ska ha!

/ J

Presentation


Love conquers all

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards