yessicas

Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

Säffle dag 2, del 1

Av Jessica Hedemäki - 26 mars 2012 11:29

Go middag ;)

Min morgon började med att stiga upp redan vid åtta pga grov nervositet, haha! Trodde magsäcken skulle ramla ur en stund där, men nu efter första teorilektionen känns de mycke bättre :) Tror man skrämmer upp sig själv rätt mycket! Iaf jag ;) Jag+Stress/nervositet= KAOS! Haha! Sen tror jag nog de är bra med att vara "lagom" nervös, så man inte är allt för avslappnad i början.

Iaf, första teorilektionen idag var mest en information om vad som kommer ske under kursens gång och Måndag-Onsdag har vi 2 timmar teori om dagen, torsdag-fredag har vi en timme per dag, och oftast har vi 2 timmar körlektioner/dag :)


Nu uppdaterar jag så noggrant jag bara kan ifall de är andra som funderar mycket på just denna skolans upplägg eller funderar på att åka hit osv osv.. Jag personligen hade 1000 frågor innan Informationen idag, men nu är jag frågolös ;) Skönt!

Jag skulle haft en körlektion nu kl 11 men eftersom bilen varit med om en liten olycka så är den på sjukhus ;) så ska köra vid 4-5 där nån gång istället =) Spännande!

Vi skulle fått vårat teorihäfte idag med men dem hade inte kommit än, segt eftersom vi ska ha gjort färdigt den till på Onsdag lunch (!?) Så hoppas den kommer senare idag!

Så när vi gjort klart Teorihäftet så börjar vi med datorerna =)

Nu blev de mycke text, men de är massa nytt för mig nu så måste skriva av mig, haha! :P Hoppas de är ok ;)


Jag uppdaterar mer efter min körlektion i em, nu blire att börja läsa i körkortsboken!

(har jag inte skrivit nått mer ikväll så får ni ringa & kolla så att jag lever, haha!)

 

Kiss´n´hug / J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Hedemäki - 26 mars 2012 21:18

Go kväääll! Alltså, dör jag inte av alla dieselhor*r snart som åker runt här & burnar så vette fan, Haha! Helt sjukt! Ska aldrig mer klaga på Melleruds a-traktorer och folk som åker 20 varv runt köpingen i brist på annat! Vart har jag hamnat? inte ve...

Av Jessica Hedemäki - 25 mars 2012 18:34

Nu kom precis jag & Fiafis till Säffle och har nu packat upp och bäddat :) Vi bor i en etta med varsin säng, plattv, egen dusch go soffa osv :D Fräääscht! Vi gillar! I morgon börjar första dagen på våran intensivutbildning, och jag kommer fortsätta u...

Av Jessica Hedemäki - 8 februari 2012 23:01


Hey!   Idag vart de skola som vanligt, sen fynda jag & mamma på Modehuset! Alltid kul :) hehe!   Jag & Tina fick världens skrattanfall när Haley stolt visade upp sin nya ´grej´ - Att stå på alla fyra med huvudet neråt så hon kunde kolla på sa...

Av Jessica Hedemäki - 7 februari 2012 21:18


   Hej på er! :) Idag har vart en rätt slö dag, efter skolan drog jag sofia & alex upp till Amandas där vi åt lunch - Rekomenderar de stället när de gäller mat alltså! Jäävlar va gott! Dessutom den billigaste lunchen i mld!? 63:- . Helt ok!   E...

Av Jessica Hedemäki - 6 februari 2012 23:26

Hej på er! sorry för dålig update men har vart full rulle hela dagen!   Började dagen med att vi lämnade våran pärla på dagis och sen vart de iväg för en timmes matte lektion, sen hade vi Yvonne i Psykosocialt arbete! Nu kommer vi till de spännan...

Presentation


Love conquers all

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards