yessicas

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Jessica Hedemäki - 25 mars 2012 18:34

Nu kom precis jag & Fiafis till Säffle och har nu packat upp och bäddat :) Vi bor i en etta med varsin säng, plattv, egen dusch go soffa osv :D Fräääscht! Vi gillar! I morgon börjar första dagen på våran intensivutbildning, och jag kommer fortsätta uppdatera efter varje dag, om körlektionerna teorilektionerna osv osv , bra va? ;) hehe!

Få se hur detta kommer gå att vara utan Haley :/ Men tur vi kommer hem på helgerna iaf, men detta kommer både jag & Haley ha stor nytta av så måste tänka så! <3 Min snutt!!

Här har ni lite bilder oså på Lägenheten :) Ska försöka fortsätta uppdatera med lite bilder resterande av veckan :)


 

Barbordet i köket :)


    

Köket .


 

Vardagsrummet :)


 

Badrum, gött med egen dusch :)


Min sovhörna ;)


Om en stund ska vi dra ner till godisaffären & ikväll blire hög mysfaktor ! Innan allvaret börjar kl 10 i morgon! ;)

Kanske hörs sen igen :) Ha de bäst!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Love conquers all

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards