yessicas

Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Ett oväntat svar !

Av Jessica Hedemäki - 6 februari 2012 23:26

Hej på er! sorry för dålig update men har vart full rulle hela dagen!


Började dagen med att vi lämnade våran pärla på dagis och sen vart de iväg för en timmes matte lektion, sen hade vi Yvonne i Psykosocialt arbete! Nu kommer vi till de spännande!

I hennes kurs just nu så ska vi ha en temadag på 4 timmar/grupp och jag valde först att vara själv och försöka få en känd författare till skolan som skriver om ungdomar som säljer sex som självskadebeteénde - Caroline Engvall, hon har skrivit både ; 14 år till salu & Skamfläck! - ÄLSKAR dessa böcker! Dock är de inom ett vasst ämne som ytterst få människor väljer/vågar att prata om! För att det finns, det vet vi, och att vi inte vill se/veta av detta är nog ett  faktum!


Men nu är vi 3 stycken som ska fixa iordning en GRYM dag inom detta! - Jag, Sofia & Vickan! :)

& iaf, dagen rullade på och Jag skickade iaf iväg ett mejl till denna Caroline i förmiddags, and guess what? jag fick ett svar :D eller, 2 svar! :D Fan va kul! Hon ville väldigt gärna komma till skolan och föreläsa! Men tror vi i gruppen måste göra lite justeringar osv, men de fixar vi :D

 

Har vart och handlat mat oså nu på kvällskvisten, känns gött !

Just de, slängde även i en svart färg nyss med, haha, ones you go black, you never go back ;D haha!


Hoppas verkligen detta går igenom nu, hade bara vart så bra!!

Nu ska jag försöka sova! :)

Ha en bra kväll! / J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Hedemäki - 26 mars 2012 21:18

Go kväääll! Alltså, dör jag inte av alla dieselhor*r snart som åker runt här & burnar så vette fan, Haha! Helt sjukt! Ska aldrig mer klaga på Melleruds a-traktorer och folk som åker 20 varv runt köpingen i brist på annat! Vart har jag hamnat? inte ve...

Av Jessica Hedemäki - 26 mars 2012 11:29


Go middag ;) Min morgon började med att stiga upp redan vid åtta pga grov nervositet, haha! Trodde magsäcken skulle ramla ur en stund där, men nu efter första teorilektionen känns de mycke bättre :) Tror man skrämmer upp sig själv rätt mycket! Iaf ...

Av Jessica Hedemäki - 25 mars 2012 18:34

Nu kom precis jag & Fiafis till Säffle och har nu packat upp och bäddat :) Vi bor i en etta med varsin säng, plattv, egen dusch go soffa osv :D Fräääscht! Vi gillar! I morgon börjar första dagen på våran intensivutbildning, och jag kommer fortsätta u...

Av Jessica Hedemäki - 8 februari 2012 23:01


Hey!   Idag vart de skola som vanligt, sen fynda jag & mamma på Modehuset! Alltid kul :) hehe!   Jag & Tina fick världens skrattanfall när Haley stolt visade upp sin nya ´grej´ - Att stå på alla fyra med huvudet neråt så hon kunde kolla på sa...

Av Jessica Hedemäki - 7 februari 2012 21:18


   Hej på er! :) Idag har vart en rätt slö dag, efter skolan drog jag sofia & alex upp till Amandas där vi åt lunch - Rekomenderar de stället när de gäller mat alltså! Jäävlar va gott! Dessutom den billigaste lunchen i mld!? 63:- . Helt ok!   E...

Presentation


Love conquers all

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards