yessicas

Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

Krupp ?

Av Jessica Hedemäki - 2 februari 2012 21:47

Nu såhär på kvällskvisten tog vi en sväng upp till Snäcke och hälsade på Carro, Tobbe & lille Theo!

Hämtade våra slipmaskiner som vi kommer ha nytta av nu framöver ;) Kommer uppdatera mer om det senare!


Var på apoteket förut och frågade efter hostmedicin åt Haley, så fick jag till svar att dem helst inte säljer till så små trots att det finns på apoteket fråm 1år (!?) , efter lite prat osv så tyckte hon iaf att jag skulle gå till Läkaren och kolla upp hennes hosta och då blev mitt svar att jag redan vart hos inkompetenta läkare på vårdcentralen och då vart de inget fel på henne trots att 1177 tyckte att de lät som hon hade krupp! Så jag fick inget utskrivet mot hostan då.

Och det blev runt 4 sömnlösa nätter för oss.

Så efter min förklaring tyckte hon jag skulle prova hostmedicin på apoteket men att om det inte funkade på henne så skulle jag be om ytterligare undersökningar eftersom hostmedicin inte biter på krupp, och hon tyckte även att jag skulle åka upp med henne till Bäckefors på natten när hon hostar så dem får höra henne när de är aktuellt då, men de blir ju lite svårt utan körkort och när Alex jobbar som han gör.

Åker mycke hellre dem milen upp till Bäckefors än att gå 2 minuter till vårdcentralen här, jag blir personligen mycke bättre hanterad i Bäckefors!


Hon vaknade nyss av hostan igen, så hon fick sin sista dos av medicinen, får se hur natten blir, jobbigt för henne :/


I morrn är de dagis igen, och då är hon där 2 timmar själv, även idag hade de gått jätte bra! Så kul att höra :D

& Alex är ledig i morgon så då ska vi passa på att greja lite under de 2 timmarna ! :)


VI har höllt på att städa lite oså nu när vi kom hem, alltid skönt att vakna när de är fräscht!

& stackars Alex fick äran att rensa avloppet, haha! Jag tror jag har tidigt håravfall...

Blonderingsmedel borde förbjudas, iallafall för mig! Haha!! ;)


Ha en bra kväll! / J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Hedemäki - 26 mars 2012 21:18

Go kväääll! Alltså, dör jag inte av alla dieselhor*r snart som åker runt här & burnar så vette fan, Haha! Helt sjukt! Ska aldrig mer klaga på Melleruds a-traktorer och folk som åker 20 varv runt köpingen i brist på annat! Vart har jag hamnat? inte ve...

Av Jessica Hedemäki - 26 mars 2012 11:29


Go middag ;) Min morgon började med att stiga upp redan vid åtta pga grov nervositet, haha! Trodde magsäcken skulle ramla ur en stund där, men nu efter första teorilektionen känns de mycke bättre :) Tror man skrämmer upp sig själv rätt mycket! Iaf ...

Av Jessica Hedemäki - 25 mars 2012 18:34

Nu kom precis jag & Fiafis till Säffle och har nu packat upp och bäddat :) Vi bor i en etta med varsin säng, plattv, egen dusch go soffa osv :D Fräääscht! Vi gillar! I morgon börjar första dagen på våran intensivutbildning, och jag kommer fortsätta u...

Av Jessica Hedemäki - 8 februari 2012 23:01


Hey!   Idag vart de skola som vanligt, sen fynda jag & mamma på Modehuset! Alltid kul :) hehe!   Jag & Tina fick världens skrattanfall när Haley stolt visade upp sin nya ´grej´ - Att stå på alla fyra med huvudet neråt så hon kunde kolla på sa...

Av Jessica Hedemäki - 7 februari 2012 21:18


   Hej på er! :) Idag har vart en rätt slö dag, efter skolan drog jag sofia & alex upp till Amandas där vi åt lunch - Rekomenderar de stället när de gäller mat alltså! Jäävlar va gott! Dessutom den billigaste lunchen i mld!? 63:- . Helt ok!   E...

Presentation


Love conquers all

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards