yessicas

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Jessica Hedemäki - 5 februari 2012 22:37

Hej!

Så, nu är jag hemkommen från en underbar dag hos min fina Kusin <3 Haft de supermysigt!

Var nyss hemma hos mamma och snodde en film ; Jägarna 2, ja är lite efter så har inte sett den än ;) haha, är den bra!?

När jag kom hem förut så möttes jag av ett städat kök & levande ljus i sovrummet :) - Min älskling är bäst! <3

& av en väldigt glad liten Haley som var gosig! <3 :) Fina tjejen!


I morgon är de tillbaka till verkligheten igen som gäller, dvs; Dagis,skola osvosv... Men gött & få in rutinerna igen :)

Alex är ledig i morgon så han får roa sig på egen hand :) haha de lät inge vidare.. aja! ;P

 

Nu fick jag skrivkramp, men man behöver ju inte skriva en bibel varje gång! :)


    

Ha en fortsatt trevlig kväll alla! / J



Av Jessica Hedemäki - 5 februari 2012 13:40

Vilken underbar Söndag!

Det är inte ofta man ärligt kan påstå att Söndagar är bra! Men denna dagen är perfekt!


Har spenderat förmiddagen/morgonen ute i snön med min dotter, åkte pulka & bara myste! För idag var de inte för kallt för att vistas ute ;) mätaren visade -9 förut.

Jag har alltid varit en vintermänniska, älskar stora varma vinterjackor, och tjocka mysiga mössor! :)

Har ju så länge jag kan minnas gömt mig i mina stora kläder, hoodis i en eller två storlekar större än vad som egentligen behövs, och stora mjukis på killavdelningen ( mycke pösigare än tjejernas;) Men nu på senare tid så börjar jag faktiskt gilla att gå i linnen, jeans, leggins osv, de "bullar" inte över lika mycke som förr, HAHA! oups !


I eftermiddag ska jag åka upp till min kusin Carolina och spendera dagen/kvällen där med henne! Ska faktiskt bli skönt att komma iväg lite på egen hand & umgås! <3

Saknat att ha den vännen man kan prata med om ALLT, utan att behöva känna sig annorlunda eller inte bra nog ! Finns inte så många av den sorten tyvärr i dagens läge!

- Så de ska bli mysigt!


Är lite för gammal för velerier fram o tillbaka, ena dagen är allt jätte bra och andra dagen får man känna av personen. Trams! Sånt orkar vi inte! bättre & hålla fast i de som är bra! :D


Alex är ute & städar bilen och lillan vilar, och jag ligger i sängen och bloggar & dricker kaffiii! ;D

 

 


Ha en bra dag, hörs sen! / J

Presentation


Love conquers all

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards