yessicas

Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

Fotbollsmorsa?

Av Jessica Hedemäki - 2 februari 2012 14:45

Haha de kanske bara är jag som använder de ordet som rubriken lyder, men iaf, jag brukar kalla folk som är slöa med sitt utseénde, kläder m.m för en fotbollsmorsa (även om de är barnlösa). haha!


Vet inte riktigt varför, men har fått för mig att de heter så när man inte lägger ner någon som helst tid på sig själv!

Föreställer mig föräldrar som står vid sidan av plan med matkorg, hejjarklacksramsor, för stora kläder & gårdagens frisyr...

Haha! förstå mig rätt, eller så skiter ni i de.. haha! - Jag är en skumboll...


Anyway, jag känner mig så uttråkad i mig själv nu de senaste, har liksom inte haft någon ork till att göra ordning hår, ansikte osv, vilket jag annars brukar tycka är så kul!

Men nu är jag lite småtaggad igen, de har alltid vart en grej som jag gör att när jag känner mig trist och allmänt grå så slänger jag i en färg i håret eller gör någon ny frisyr, så brukar resten komma av sig självt :) Så nu äre dax igen! FÖRNYYYELSE skriker jag efter, är så sugen på en snygg frisyr men kan inte bestämma mig riktigt för vad jag vill göra, fundrar på att snagga ena sidan, men sen är de grejen med att de växer ut och blir mindre snyggt då, inte ok!

Så nu är jag ute efter ideér, hjälp !? Är ute efter något lite ´rockigt´....

 

Snart kommer marre hit, får se om hon har några ideér den lille arga damen! ;)

 

Ha en bra dag ! / J  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Hedemäki - 26 mars 2012 21:18

Go kväääll! Alltså, dör jag inte av alla dieselhor*r snart som åker runt här & burnar så vette fan, Haha! Helt sjukt! Ska aldrig mer klaga på Melleruds a-traktorer och folk som åker 20 varv runt köpingen i brist på annat! Vart har jag hamnat? inte ve...

Av Jessica Hedemäki - 26 mars 2012 11:29


Go middag ;) Min morgon började med att stiga upp redan vid åtta pga grov nervositet, haha! Trodde magsäcken skulle ramla ur en stund där, men nu efter första teorilektionen känns de mycke bättre :) Tror man skrämmer upp sig själv rätt mycket! Iaf ...

Av Jessica Hedemäki - 25 mars 2012 18:34

Nu kom precis jag & Fiafis till Säffle och har nu packat upp och bäddat :) Vi bor i en etta med varsin säng, plattv, egen dusch go soffa osv :D Fräääscht! Vi gillar! I morgon börjar första dagen på våran intensivutbildning, och jag kommer fortsätta u...

Av Jessica Hedemäki - 8 februari 2012 23:01


Hey!   Idag vart de skola som vanligt, sen fynda jag & mamma på Modehuset! Alltid kul :) hehe!   Jag & Tina fick världens skrattanfall när Haley stolt visade upp sin nya ´grej´ - Att stå på alla fyra med huvudet neråt så hon kunde kolla på sa...

Av Jessica Hedemäki - 7 februari 2012 21:18


   Hej på er! :) Idag har vart en rätt slö dag, efter skolan drog jag sofia & alex upp till Amandas där vi åt lunch - Rekomenderar de stället när de gäller mat alltså! Jäävlar va gott! Dessutom den billigaste lunchen i mld!? 63:- . Helt ok!   E...

Presentation


Love conquers all

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards