yessicas

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Jessica Hedemäki - 8 februari 2012 23:01

Hey!


Idag vart de skola som vanligt, sen fynda jag & mamma på Modehuset! Alltid kul :) hehe!


Jag & Tina fick världens skrattanfall när Haley stolt visade upp sin nya ´grej´ - Att stå på alla fyra med huvudet neråt så hon kunde kolla på saker upp & ner, måste vart en helt ny värld som öppnades, för så höll hon på titt som tätt, hahaha älskar allt detta med utveckling!


Sen agerade jag provdocka på Tinas supersnygga klänningar! Den som typ är klar satt väldigt snyggt på måste jag säga! Stolt över hur duktig hon är på detta med att sy! :)


Josefine kom hit för några timmar sedan, alltid mysigt med systerbesök! :)

På Fredag kommer lilleman och sover här, Hans moder ska ut på surr i gbg, ska bli så mysigt att ha han här! Go pojk!! :D


 

Älskar dig så fruktansvärt mycke min fina, går genom eld & vatten för dig


Ha en bra kväll! / J

Presentation


Love conquers all

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards