yessicas

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Jessica Hedemäki - 4 februari 2012 23:17

Go kväll!


Var som sagt hos gunhild förut och proppade i oss massa fika och risala malta (?)

Sen åkte vi hem och så kom Alex :) & Nu på kvällen åkte jag med TIna upp till Rostock för att lämna fyllekajor på rocka billy, haha, sikket surr ! ;) Aja, sen tog vi en tur förbi klubben, hade blivit något fel på ljuset där osv, men de stoppa inte alkoholens flöde från ungdomarna! haha ;D så de gick ingen större nöd där.

Tog även svängen förbi Wärs, men de märktes rätt bra att klockan bara var 22 för de va rätt dött där då, men tror nog de kan bli en del framåt natten :) Dock såg de jävligt häftigt ut med dekorerat i taket utifrån :) Nice work!


Jävla a*us va kallt de är ute, fattar inte varför man har rockabilly osv på vintern!? Förknippar änna den kulturen med sommaren ! ;p

Som jag sa till Tina förut ; Hade jag vart raggare hade jag bara varit de på sommaren! ;)


Nu har jag precis kommit ur ett gött & jävligt varm bad, vart helt röd efteråt, haha!

& så håller jag på & tankar S08 av OTH! Niiice! Har ju även kommit en säsong 9, känns ju roligare att fortsätta kolla när man vet att dem fortfarande gör serien! :)


Näää! Detta va de sista jag hade att säga för idag! Ta de lugnt ute ikväll/natt ni som ska ut o parta!

Resten av er mysfisar får ha en fortsatt fin Lördag :)


Puss / J

Av Jessica Hedemäki - 4 februari 2012 12:42

Go middag! :D

Härligt att se att solen lysa lite :)




Haleys farfar håller på att lära henne om olika revolvrar... hmm, tror inte jag har så mycke att säga till om där... Haha! usch! :P

Runt 16 tiden ska vi ut till Alex farmor på (försenat) födelsedagsmys! :)



Fick Haley till att stå still iallafall 2 minuter :D haha! Mammas älskade! 

 


Slänger upp llite go musik! :)


Enjoy! :)

Hörs sen!

Av Jessica Hedemäki - 4 februari 2012 11:14

Go förmiddag!

Jag & Haley har tillbringar morgonen med att baka, så vi snodde Tinas kök så vi slapp diska...haha, nej då! ;)

eller...


Alex åkte ju iväg i morse och när jag o Haley gick upp så visade jag henne snön som föll utanför fönstret, hon sken upp och började skratta, haha, hon gillar snö! ligger nog i generna ;) Synd bara att de är så jäkla kallt ute, vill inte dra ut henne något större i detta väder + att hon har sin förkyldning.

Nu ligger hon & vilar så jag passade på att sätta mig här ;)


De är ju Lördag idag, och jag är faktiskt rätt sugen på att gå till Wärs - Nykter! Bara för att kolla in dekorationer/musiken där ikväll, sen är de rätt kul att kolla på alla fulla som gör bort sig... ;) Haha! Harregud.


För övrigt äre en rätt så seg dag, men mysig!

Får väl dra mig ut & skotta så jag blir av med lite energi! haha!

/ J

Presentation


Love conquers all

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards