yessicas

Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

Saturday !

Av Jessica Hedemäki - 4 februari 2012 23:17

Go kväll!


Var som sagt hos gunhild förut och proppade i oss massa fika och risala malta (?)

Sen åkte vi hem och så kom Alex :) & Nu på kvällen åkte jag med TIna upp till Rostock för att lämna fyllekajor på rocka billy, haha, sikket surr ! ;) Aja, sen tog vi en tur förbi klubben, hade blivit något fel på ljuset där osv, men de stoppa inte alkoholens flöde från ungdomarna! haha ;D så de gick ingen större nöd där.

Tog även svängen förbi Wärs, men de märktes rätt bra att klockan bara var 22 för de va rätt dött där då, men tror nog de kan bli en del framåt natten :) Dock såg de jävligt häftigt ut med dekorerat i taket utifrån :) Nice work!


Jävla a*us va kallt de är ute, fattar inte varför man har rockabilly osv på vintern!? Förknippar änna den kulturen med sommaren ! ;p

Som jag sa till Tina förut ; Hade jag vart raggare hade jag bara varit de på sommaren! ;)


Nu har jag precis kommit ur ett gött & jävligt varm bad, vart helt röd efteråt, haha!

& så håller jag på & tankar S08 av OTH! Niiice! Har ju även kommit en säsong 9, känns ju roligare att fortsätta kolla när man vet att dem fortfarande gör serien! :)


Näää! Detta va de sista jag hade att säga för idag! Ta de lugnt ute ikväll/natt ni som ska ut o parta!

Resten av er mysfisar får ha en fortsatt fin Lördag :)


Puss / J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Hedemäki - 26 mars 2012 21:18

Go kväääll! Alltså, dör jag inte av alla dieselhor*r snart som åker runt här & burnar så vette fan, Haha! Helt sjukt! Ska aldrig mer klaga på Melleruds a-traktorer och folk som åker 20 varv runt köpingen i brist på annat! Vart har jag hamnat? inte ve...

Av Jessica Hedemäki - 26 mars 2012 11:29


Go middag ;) Min morgon började med att stiga upp redan vid åtta pga grov nervositet, haha! Trodde magsäcken skulle ramla ur en stund där, men nu efter första teorilektionen känns de mycke bättre :) Tror man skrämmer upp sig själv rätt mycket! Iaf ...

Av Jessica Hedemäki - 25 mars 2012 18:34

Nu kom precis jag & Fiafis till Säffle och har nu packat upp och bäddat :) Vi bor i en etta med varsin säng, plattv, egen dusch go soffa osv :D Fräääscht! Vi gillar! I morgon börjar första dagen på våran intensivutbildning, och jag kommer fortsätta u...

Av Jessica Hedemäki - 8 februari 2012 23:01


Hey!   Idag vart de skola som vanligt, sen fynda jag & mamma på Modehuset! Alltid kul :) hehe!   Jag & Tina fick världens skrattanfall när Haley stolt visade upp sin nya ´grej´ - Att stå på alla fyra med huvudet neråt så hon kunde kolla på sa...

Av Jessica Hedemäki - 7 februari 2012 21:18


   Hej på er! :) Idag har vart en rätt slö dag, efter skolan drog jag sofia & alex upp till Amandas där vi åt lunch - Rekomenderar de stället när de gäller mat alltså! Jäävlar va gott! Dessutom den billigaste lunchen i mld!? 63:- . Helt ok!   E...

Presentation


Love conquers all

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards