yessicas

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Jessica Hedemäki - 15 oktober 2010 21:25

Typ nyss kommit hem, har varit i stan och småhandlat lite ;) & lite mat oså! Nu sitter vi framför tvn & myyyser! ;) Alex ska iväg tidigt i morgon så jag får se vad jag hittar på för skoj när han är borta :)


Tror jag ska våga mig på Marietthe´s morotskaka, den ser rätt lockande ut faktiskt!  & dessutom har hennes matlagning aldrig svikit mitt smaksinne så kan inte tänka mig att hennes bakning skulle vara dålig :)


  

foto: Amanda & Linda


Ha en mysig kväll ! - de ska jag :) <3


/ J

Av Jessica Hedemäki - 15 oktober 2010 14:17

Nu är jag hemma efter en kort skoldag! SKönt! Är väldigt trött idag men den känslan slås bort med tanke på att det är fredag ;) hehe. får bli en myskväll med mitt hjärta ikväll! - Tacos :)


  



Så nu är det bara att vänta på att herrn anländer hem sen drar vi till stan och handlar :) All kvalitétstid ihop är bra! :) hehe!


Sitter & lyssnar på Youtube där min kusin lägger ut sina egna remixer! - Duktig kille! - Djrobinboyy

 

Ha en mysig fredag så hörs vi sen ;)

 

  

Härlig bild från i våras ;) haha - Fiskelycka! ;P

 

/ J

Av Jessica Hedemäki - 15 oktober 2010 09:13

Vaknade vid 7 i morse när svärmor skulle åka och hämta Roger, sen blev det kaffe & smörgås ihop! - mysmorgon!

Idag är det Fredag och Alexander kommer hem sen, blir en lugn och skön helg! - Behövs de med ibland ;)

Vaknade ett antal gånger inatt, pga bebis & av att alex inte var hemma - är absolut inte van att sova utan hans snarkningar! haha ;)

Sitter i skolan och pluggar om Adhd just nu, men råka hamna här en sväng emellan ;) hehe!

Skönt att man slutar tidigt på Fredagar! - Aldrig fel! ;)


Dagens låt!   

Ha en bra dag - hörs sen!


/ J

Presentation


Love conquers all

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards