yessicas

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Jessica Hedemäki - 24 oktober 2010 18:56

Åkte upp till Sara förut en sväng och där var även Linda Tobias TT Anna Malin & Dagge, så satt och drack kaffe o snacka skit ;) haha!

Sen kom Alex & hämta mig så åkte vi på kalas för svärmor men antalet ungar och den höga decibellen var itne min grej så stannade en timme och sen åkte vi hem. haha ;p

Nu sitter vi och planerar resterande av denna Söndagen och det ser ut som vi hamnar på bio i Vbg - The social network! hoppas den är bra ;)

Någon som redan sett den  ??

 

  

myskväll!

 

Ha en bra kväll, kanske uppdaterar ikväll igen :)

 

/ J


Av Jessica Hedemäki - 24 oktober 2010 11:56

Riktigt mysväder ute i dag ju :)

Idag blir nog en go hemmadag, har nyss ätit varma mackor och snart kommer Carro ner en sväng ( hon bor ju en trappa upp ) ;).

Alex ligger fortfarande och sover den fjanten ;) Skönt han får sova ut!   

Jag har tydligen en morgonpigg unge i magen med känner jag, haha!

När vi satt i kulturbruket igår ( i skolan ) så spelade dem hög musik och då kan ja säga nån som hade disco i magen ;) - Skönt med lite levnadstecken :*


Ne nu ska jag greja lite tänkte jag... Sätta på kaffe bland annat :)

Ha en bra dag, hörs sen ;)

 

/ J

Presentation


Love conquers all

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards