yessicas

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Jessica Hedemäki - 21 oktober 2010 15:07

Kom hem från skolan för en stund sedan...

Trött nu känner jag!


Hade en lektion idag och på den skulle vi ut på ett studiebesök som var till ett Korttids här i Mellerud - mycket trevligt ställe!


Sen gick jag hem och dammsög hemma, hängde ut mattor osv.. + hänga upp & slänga i en ny maskin tvätt! - Duktig Jessica må ja säga! haha!


Har nyss käkat äggmacka med massa sallad o grejs! - nyttigt serru ;) - får ju tänka på vikten! Haha!

Näh! nu känner jag av min övertrötthet! Tur jag är ensam hemma så ingen behöver drabbas, haha - förutom ni då ;) Ska lägga mig och vila en stund tänkte jag så kanske man vaknar utan rygg/mag ont sen , det hade vart toppelitoppen det! haha ;D Nej, allvar! ... hörs sen!

 

Måste bara påpeka att snön tydligen är påväg hit, redan!

Jaja, då blir det väl bikini i Februari!

 

  

 

foto: Utanför mitt fönster förra vintern!

Hoppas för gudarnas skull att det inte blir lika mycke snö detta året!

 För förra året med all den snön då kan ja lova er att det inte var lätt att vara 1.60 lång!


Av Jessica Hedemäki - 21 oktober 2010 10:25

Börjar bli liiite trött på att springa upp & ner på toa hela nätterna nu!

Visserligen är det inte långt kvar nu, skönt det :)


När man nämner för vissa att man är så trött på att vara vaken på nätterna så brukar dem svara ; ja men de blir ju inte lugnare när barnet kommer, du får ju vara vaken minst lika mycket då som nu.

- Nähä!? ;) Vad jag menar är att jag såklart hellre går upp mitt i natten för att bebis ska ha mat/blöjbyte osv osv istället för att bara vakna och inte kunna sova, man har ju liksom en anledning till att gå upp på natten sen när lill*n är här! :)

På tal om bebis så är de någon som vill ha uppmärksamhet idag, har rört sig i någon timma nu ;) Det är lite häftigt att man kan se tex en armbåge svepa förbi inne i magen när barnet vänder sig osv.. Lite fränt! ;p hehe!


Så nu på Lördag går jag in i V.31 - Nu går det fort!

Snart är pyret här & myser med oss! :D   

 

hörs sen ;)

/ J


Presentation


Love conquers all

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards