yessicas

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Jessica Hedemäki - 20 oktober 2010 20:54

Har varit i skolan idag tills 15:20 sen drog jag mig hemåt för att slänga i en maskin tvätt ;) & sen var det bara att göra sig iordning lite för att sen dra vidare till Föräldragruppen! Idag pratade vi mycket om förlossningen och kom även in på "havandeskapsförgiftning" som inte alls lät för mysigt!


Efter gruppen träffade jag älskade Kikki som jag inte sett sen cruisingen tror jag ;o dåligt av oss! Men vissa nära vänner behöver man inte träffa/prata med varje dag, för man vet att dem finns där ändå! :) - härligt!


Nu har jag käkat & är helt slut ;o ska borsta tänderna och sen sova! så är det bara att bita ihop för en ny skoldag i morgon..


Läste föresten i tidningen förut att snön är på väg, skulle dock inte förvåna mig eftersom det blåser IS ute! Usch! Fast blir de snöstorm nu så lägger jag in mig på BB redan nu! - här tas inga risker ;) Haha!


Hoppas eran dag har varit bra!

God natt ;)


/ J

Presentation


Love conquers all

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards