yessicas

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Jessica Hedemäki - 28 oktober 2010 19:31

...REGN! - fan att de aldrig tar slut! jag vill ha fint väder ju!!


Idag har jag inte gjort så mycket, druckit kaffe med finfina vänner, fotograferat D , och nu har jag diskat och det resulterar i att min rygg är död! - behövs inte så mycket nu för tiden! suck!

Funderar på att laga något gott till Robinson som börjar om en stund, får ju bänka sig framför tv:n när morbrorn är med...

 

Igår var jag med Gille när hon skulle klippa sig hos Louise och då passa ja på att slänga i en svart färg i mitt hår! - mycket bättre! ;) så nu har jag en färg i håret istället för 5. haha!

 

  

 

Varför !?

Har tänkt på en sak, undra varför de blir så att man kan bli besatt i folk man endast stör sig på, tex som Kissie eller Paow, - där finns det ju något som alla stör sig på, men lik förbannat så sitter man och slösar tid och humör genom att läsa skiten !? Jag menar, är det bara för att tex Kissie lever i sin drömbubbla med alldeles för mycket pengar för sin ålder som hon spenderar på idiotisaker, som vi läser bloggarna!? - För att dem har de tillgångar de har och har ingen pengaspärr !? Eller vad är de som är så jävla intressant att vi fastnar där när vi bara blir galna på allt vi läser!? när man frågar folk de så svarar dem oftast - Ja men hon är ju så blåst så man kan ju inte låta bli att läsa!

Men jag tror det ligger något annat bakom, - jag brukar läsa Kissies blogg ibland och efter sexskandalen med Paow & Nemo så händer de att ja läser hennes med.

 

Och ja, jag stör mig fett mycket på Kissie - vilket är meningen iof - men samtidigt tycker jag det är intressant att se vad som händer/vad man spenderar det på om man tjänar för mycket pengar, inte för att jag skulle köra med fettsugning, läppförstorning, näsförminskning, eller gå runt och köpa stövlar för 11.000:- eller en björnmössa för 5.000 - om jag hade haft lika mycket pengar!

 

Oj, dax o sluta nu, haha. Blev visst en bibel.. jaja, tycker detta är ett intressant ämne !

Får nog skippa maten, blev tajt med tid nu ;) Haha!

 

Presentation


Love conquers all

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards