yessicas

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

Oärlighet!

Av Jessica Hedemäki - 23 oktober 2010 22:26

  

foto; våran bil!

Var ute & fotografera i Torsdagskväll när det snöade som mest!

Det var inte dåligt att komma fram över huvud taget med utslitna sommardäck ;) haha!

 

Jag sitter och funderar lite på gamla vänner osv...

Hur kommer det sig att en person man vetat allt om och som man hjälpt själen ur sig för bara kan försvinna ur ens liv på bara några/någon månad?

Slutar man vara egotrippad någon gång i livet eller är det så man är byggd? - jag menar sitter det i märgen på en eller försvinner det!?

 

Vad är det som gör att man väljer att vända en nära vän ryggen? Eller väljer att utesluta personen ifrån vissa saker som i ens egna värld vore en självklarhet!

 

Eller att ens tänka tanken på att snacka ner den andre så fort man vänder ryggen till? Iochförsig så är det ju inte riktig vänskap men i vissa fall är man ju faktiskt inte medveten om det, och i vissa fall vet man det innerst inne men vill inte inse det.

 

Det finns ju även den charmiga sorten som sitter och vräker ur sig vissa saker om en person till en annan och sen gör samma sak mot den andre.

 

Om man vid vissa tillfällen egentligen bara vill skrika ut sina känslor eller att man anser att en vän till en gjort fel, ska vännen då kunna ta det på ett bra sätt eftersom man sen klagar om man inte varit ärlig?

 

Ska man ignorera och vara dryg mot en person för att få den att inse att den gjort fel!?


Ta hand om era nära och kära och tiden tillsammans, lägg inte ner massa energi & tid på dem ni vet inte förtjänar den!

Lägg de på dem ni verkligen vet finns där för er även om klockan så är 4 på dagen eller 3 på morgonen! - Någon som får dig på fötter efter fallet!

 

Ja, tankarna är många - och svaren för få!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Hedemäki - 26 mars 2012 21:18

Go kväääll! Alltså, dör jag inte av alla dieselhor*r snart som åker runt här & burnar så vette fan, Haha! Helt sjukt! Ska aldrig mer klaga på Melleruds a-traktorer och folk som åker 20 varv runt köpingen i brist på annat! Vart har jag hamnat? inte ve...

Av Jessica Hedemäki - 26 mars 2012 11:29


Go middag ;) Min morgon började med att stiga upp redan vid åtta pga grov nervositet, haha! Trodde magsäcken skulle ramla ur en stund där, men nu efter första teorilektionen känns de mycke bättre :) Tror man skrämmer upp sig själv rätt mycket! Iaf ...

Av Jessica Hedemäki - 25 mars 2012 18:34

Nu kom precis jag & Fiafis till Säffle och har nu packat upp och bäddat :) Vi bor i en etta med varsin säng, plattv, egen dusch go soffa osv :D Fräääscht! Vi gillar! I morgon börjar första dagen på våran intensivutbildning, och jag kommer fortsätta u...

Av Jessica Hedemäki - 8 februari 2012 23:01


Hey!   Idag vart de skola som vanligt, sen fynda jag & mamma på Modehuset! Alltid kul :) hehe!   Jag & Tina fick världens skrattanfall när Haley stolt visade upp sin nya ´grej´ - Att stå på alla fyra med huvudet neråt så hon kunde kolla på sa...

Av Jessica Hedemäki - 7 februari 2012 21:18


   Hej på er! :) Idag har vart en rätt slö dag, efter skolan drog jag sofia & alex upp till Amandas där vi åt lunch - Rekomenderar de stället när de gäller mat alltså! Jäävlar va gott! Dessutom den billigaste lunchen i mld!? 63:- . Helt ok!   E...

Presentation


Love conquers all

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards