yessicas

Alla inlägg under oktober 2010

Av Jessica Hedemäki - 12 oktober 2010 19:42

Nu är klockan halv 8 & jag är heelt slut! Börjar bli för gammal (tjock) för detta tempot känner jag! ;) menmen!

Ska eventuellt ut & gliiida med Carro & Alex om en stund, får se vart vi hamnar - för det vet man aldrig ;)


Hoppas Alexander haft en bra 20-årsdag iallafall - utan någon vistelse på systemet (!) haha, illa! Var roligt att han blev nöjd över sina presenter oxå :)

 

Kanske uppdaterar senare igen om det händer något spännande ute på vägen ;) 2 be continued! haha!


/ J

Av Jessica Hedemäki - 12 oktober 2010 16:59

Råkade försova mig lite idag, trots att jag hade sovmorgon - lyckat! haha!

Slutade halv 1 & då drog jag, Alex Carro & D till stan där Carro klara Teorin, så nu har hon körkort :D Grattis till henne! <3 - Så duktig så!


Har nyss kommit hem, håller på med städning och tårtor eftersom älskling fyller 20 idag :) Stora killen ;)

Så det blir att ha kalas om någon timme!


Hörs sen ;)


/ J


Av Jessica Hedemäki - 11 oktober 2010 19:14

Fast att jag är grymt trött nu så känns det som att denna dagen har gått väldigt snabbt!

Höll Carro sällskap till Pressbyrån en sväng och sen hamnade jag som vanligt här framför datorn! haha!

Träffade mamma en sväng förut med, & köpte en jätte söt tröja som är tajt - Hej bebismagen! ;) hehe! Mys!

Nu sitter jag & väntar på Alex som snart är hemma efter en heldag (ca 11 h) på jobb, han är allt bra duktig dendär! :)

Så resterande av kvällen tillbringas i sängen framför tv:n med mitt hjärta :) 


  

Av Jessica Hedemäki - 11 oktober 2010 14:46

Nu var vi här igen, Måndag!

Måndagar är ju min lediga dag från skolan, & jag utnyttjar den till max ;)

Gick upp klockan 7 i morse då grannen Caroline kom ner med sin underbart söta son som jag har passat idag! Vi tog oss en promenad med Helena & Zach - i det underbara vädret ;)

Idag är en bra dag, ingen smärta i mage eller någon annanstans - Awesome! ;)

 

Alex har äntligen fått ett provjobb som han säkert som allt annat han gör kommer klara perfekt! :*

 


The song of the day!   

Så lev ditt liv, jag lever mitt & håll dig på din sida sluta upp & snacka shit! Jag står för min sak, tills dagen jag dör!

Presentation


Love conquers all

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards